Sunday, March 14, 2010

O primavara diafana




Acestea sunt rochiile mele preferate din colectia de primavara 2010 couture a lui Elie Saab.
Sunt favoritele mele pentru ca mi se par extrem de frumoase si delicate, dar mai ales pentru ca ma fac sa visez...la paduri nesfarsite de liliac in floare, la ceaiuri tarzii in gradini decorate cu mobilier din fier forjat usor scorojit, la acorduri de pian ce curg repezi pe ferestrele unei mansarde din Cotroceni, la nopti lungi si instelate petrecute nu alaturi, ci impreuna...vise de primavara insorita si diafana.
Voi la ce visati primavara aceasta?

6 comments:

  1. Foarte frumoase si foarte delicat lucrate. Prima si ultima ma fac sa ma gandesc la cascade de apa.
    Primavara aceasta visez la lumina multa din partea soarelui, la putina-putina racoare, poate un vand racoros de primavara, si la o pajiste intinsa si verde unde sa stau intinsa sa privesc cerul(eventual cu nori, sa-mi imaginez forme)
    Mi-as dori asta si cred ca si tu ti-ai dori ce ai scris mai sus :)
    O primavara insorita si cat mai frumoasa!

    ReplyDelete
  2. O primavara frumoasa si tie, Irina!

    ReplyDelete
  3. Ah, am vazut si eu colectia in intregime si mi-au placut foarte tare! Sunt pastelate si curgatoare, pe mine ma duc cu gandul la buburuze in iarba verde crud de primavara, dar si la calatorii indepartate. Bine, cred ca sunt subiectiva, orice ma face sa ma gandesc la calatorii :)) Pot sa vin si eu sa ascult pianul din Cotroceni? Il ador, e instrumentul meu preferat :)

    ReplyDelete
  4. La fel visez si eu si deja am in cap imaginea si parfumul "padurilor nesfarsite de liliac in floare" (cat de frumos aia zis)!:)

    ReplyDelete
  5. Misaki, promit sa te invit de indata ce visul va deveni realitate.

    Alice, hai ca nu mai avem asa mult de visat. Se ca incalzi curand si o padure aproape nesfarsita de liliac gasesti la Tismana,Gorj, daca ai drum pe acolo.

    ReplyDelete
  6. stie careva un parfum numai din flori de liliac, in afara de cel de la Yves Rocher?

    ReplyDelete