Thursday, March 4, 2010

Idei de economisire?

Umbla vorba prin targ ca in vara aceasta s-ar putea sa plec cu o bursa in Olanda, sa vad cum sta treaba cu oncologia in tara morilor de vant. Cei de acolo s-au oferit sa plateasca cazarea, masa, cartile si echipamentul de spital. Ramane pe spinarea mea avionul si ceva banuti de buzunar ca sa vizitez vreo 2 zile Amsterdamul, daca tot fac drumul pana acolo.
Am umplut un carnetel cu tot felul de calcule, am gasit cel mai convenabil zbor si cel mai ieftin tren.
Ce nu reusesc sa descopar e cum sa reusesc sa economisesc cat mai mult in urmatoarele 4 luni.
Mi-am "autointerzis" iesirile la restaurant, cumparaturile inutile si filmele vazute la cinema (desi pentru Alice in Tara Minunilor voi face o exceptie).
Alte idei?

4 comments:

  1. Are you sure, there's no sugar for you in this? ;) Si eu am economisit cat am stat in Japonia, dar mi-am facut un buget "rabdabil" :D Cel mai mult am economisit la transport folosind bicicleta in loc de tren/autobuz. In Amsterdam asta este sigur o optiune, am fost vara trecuta acolo si masina era un no-no :)

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos pentru sugestie, Misaki.
    Voi pedala de zor.:)

    ReplyDelete
  3. fara tigari cat stai in tara.. ca dupa fumezi la Amsterdam :>

    ReplyDelete