Thursday, March 18, 2010

Alice in Tara Minunilor






Am vazut ieri seara Alice in Tara Minunilor. Nu stiu sa va spun ce mi-a placut mai tare. Alice la 19 ani? Regina de Rosu care voia sa taie capete? Palarierul Nebun cel atat de normal in nebunia lui?
Tweedledee si Tweedledum cei nehotarati?
Regina Alba cea care a jurat sa nu raneasca nici o fiinta?
Iepurele de Martie cel ciufulit?
Bayard?
E un film plin de personaje frumoase, ce poate va poate umple sufletul cu bucurie, indiferent daca aveti 7 ani si acum descoperiti Tara Minunilor sau daca sunteti adulti impovarati de griji care isi pot rupe o ora si jumatate din programul incarcat pentru a cadea prin gaura iepurelui si a patrunde in lumea fanteziei.

2 comments:

  1. Personajele, costumele, efectele vizuale (si efectele 3D) mi s-au parut foarte bune. Insa povestea si replicile mi s-au parut foarte, foarte slabe.
    Cat de mult il asteptam, vazand de N ori trailerul, pe atat de mult m-a dezamagit.
    Ma bucur ca ti-a placut:) Poate l-ai vazut prin alti ochi decat l-am vazut eu.

    ReplyDelete
  2. Irina, eu una nici nu ma asteptam ca povestea sa ma faca sa simt fiorii pe care i-am simtit in clasa 1, cand prima carte imprumutata de la biblioteca scolii a fost Alice in Tara Minunilor, pentru ca avea o coperta tare interesanta .:)Am citit-o cu sufletul la gura si am visat la taramuri magice. E greu sa mai simt acelasi lucru acum, dar mi-a placut filmul pentru ca m-a "teleportat" in lumea aceea magica.

    ReplyDelete