Saturday, March 6, 2010

Mancare pentru trup si suflet

Am vazut zilele trecute o reteta de ciuperci cu sos de branza pe site-ul lui Adi Hadean care m-a facut sa visez la timpul petrecut in Franta, la branza moale si aromata si la gustul sarat al aerului de pe coasta Atlanticului.
Vremea rea m-a impiedicat sa ma aprovizionez cu cele necesare pentru reteta delicioasa a lui Adi, asa ca am improvizat cu ce aveam la indemana, dupa cum urmeaza:
-piept de pui copt in 2 linguri ulei, vin alb si putina zeama de lamaie;
-un sos de branza facut din ceva camembert cu tot cu crusta, cateva linguri de smantana, un cub de unt si cateva farame de cascaval Olanda ras-se amesteca toate intr-o craticioara la foc mic, pana se intrepatrund miresmele si capata o structura omogena;
-cartofi fierti, cateva masline verzi, miez de nuca si piper dupa gust.

Asezonati totul cu un pahar de vin alb si continuati-va seara facand ceva pentru sufletul vostru. Cititi cartea uitata pe noptiera, uitati-va la un film bun, ascultati muzica sau dansati.

2 comments:

  1. Buuun la gust!
    Cu oaczia acestei retete pot sa pun si eu blogul tau la liste mea de bloguri culinare!

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, Irina!
    Promit sa postez mai des retete, ca sa-mi merit locul pe lista cu bloguri culinare.;)

    ReplyDelete