Tuesday, April 27, 2010

Doamna noastra din Pascagoula la Teatrul Mic

Mi se intampla rar sa nu imi placa un spectacol de teatru. In primul rand pentru ca nu ajung prea des si in al doilea rand pentru ca am grija sa ma documentez inainte. De data aceasta am mers "orbeste", atrasa de textul lui Tennessee Williams si de cei doi mari actori din rolurile principale: Valeria Seciu si Mircea Andreescu.
Si nu mi-a placut. Nu sunt critic de teatru ca sa pot exprima judecati de valoare, dar parerea mea de spectator nestiutor e ca se putea face mai mult cu asemenea actori talentati si pe un text destul de ofertant.
La sfarsitul spectacolului am plecat cu o tristete in suflet pe care nu am mai simtit-o de ceva vreme. Desi se vrea a fi o tragi-comedie, tragicul acapareaza aproape in intregime orice urma firava de comic (asta daca poate fi considerat comic rasul de o batrana amnezica si cateva expresii vulgare traduse prost).

No comments:

Post a Comment