Friday, April 30, 2010

Calatorii virtuale

Nu stiu ce s-a intamplat cu mine, dar in ultimul timp am asa un chef de umblat hai hui prin lume...Dar cum urmatoarea plecare de-adevaratelea va fi abia in iulie, ma multumesc cu povesti si imagini frumoase din locuri in care sper sa ajung si eu in viata aceasta.
Am vazut la chioscuri colectia de ghiduri de calatorie National Geographic si mi-a facut cu ochiul, dar am ezitat sa cumpar cartile deoarece eu sunt un calator destul de atipic, care are obiceiul sa se abata de la traseele turistice recomandate prin astfel de ghiduri. Ieri insa m-am apucat sa-mi numar monezile din pusculita (chiar am o cutie rosie si frumoasa pe post de pusculita;) si m-am hotarat sa imi iau cartea despre Peru ca sa vad daca imi place. Mi-a placut, asa ca am scos si banii de hartie din portofel si am ajuns acasa cu "Hawaii" , "Republica Dominicana" si "Mexic". Maine fac un drum pana la Libraria "Adevarul" pentru "Argentina" si "Cuba", iar de saptamana viitoare o sa le vreau probabil pe toate. Vi le recomand cu drag si astept sa-mi aratati poze din locurile pe care le-ati descoperit singuri.

No comments:

Post a Comment