Wednesday, April 28, 2010

Brasovul printre picaturi

De vineri pana duminica am participat la un seminar in Poiana Brasov. Bineinteles ca am profitat de ocazie pentru a vizita Brasovul, orasul care m-a impresionat atat de tare cand eram in generala si mergeam in excursie cu scoala, incat eram convinsa ca atunci cand voi fi mare ma voi face "brasoveanca":)

Nu am avut prea mult timp la dispozitie, asa ca am hoinarit pe langa Piata Sfatului, am vizitat Biserica Neagra si am mancat un desert fabulos la un restaurant dragut numit Casa Kirchner(?) . Ce vedeti in farfurie e o felie de tort de ciocolata, cu inghetata de nuci si alune, cu mango, ananas si chili peppers. Mi-a placut si vi-l recomand cu drag. Au si niste cocktail-uri fara alcool delicioase. Mancarea nu am testat-o, ramane pe data viitoare.
Am fost placut impresionata de drumurile largi (6 benzi!) si de multitudinea de locuri de parcare din centrul orasului. E un oras frumos, curat si civilizat, numai bun de vizitat intr-un weekend.



1 comment:

  1. Brasovul este orasul ideal pentru oamenii care iubesc linistea si care detesta sa auda turuitul masinilor la 6 dimineata. L-am vizitat si eu anul trecut si, am ramas, pur si simplu, vrajita; un oras mare, dar foarte civilizat, in Romania.
    Mica fiind :D, imi doresc ca in viitor sa devin, cum zici tu, "brasoveanca".

    ReplyDelete