Friday, May 21, 2010

Lectura si inspiratie

Mi-a cazut in mana cartea aceasta si nu m-am oprit pana nu am terminat-o.
V-o recomand cu caldura.
Face parte din acele carti care te relaxeaza si te bucura, dar in acelasi timp iti starnesc curiozitatea.
Aurora Liiceanu creioneaza portretele a 3 femei uimitoare si complexe, dar a caror viata a fost dominata de o dorinta unica. Acestea sunt Coco Chanel (bogatia) , Elisaveta Bagreana (iubirea) si Cecilia Cutescu-Storck (puterea).
Cea de-a patra femeie este Lee Miller (aventura), in a carei viata s-au imbinat aceste trei dorinte, de parca ar fi vrut sa traiasca alternativ mai multe existente.
Povestea ei este scrisa de catre Antoaneta Taneva-Nandris.
Va las sa descoperiti singure acest melanj de psihologie fina si biografii demne sa va inspire.
Lectura placuta!

10 comments:

  1. Scuze ca nu ti-am mai raspuns la intrebarile despre operatie,dar imediat dupa ce am primit comm.tau,ti-am scris unul luuuung,si cand sa il trimit s-a intrerupt conexiunea...O buna perioada nu am mai avut net,pe urma a fost o nebunie la noi...dar iti raspund cu drag la orice intrebare,ok.
    Te pup,Carmen T.

    ReplyDelete
  2. Nu face nimic, Carmen.
    Cand ai timp poate imi trimiti un email in care sa imi povestesti cum a fost.

    ReplyDelete
  3. Ok,o sa incerc in seara asta sau maine seara.Acu am de lucru un pic la noul blog,pana nu se trezeste bebe...:)

    ReplyDelete
  4. Hmmm,nu ai vrea sa pui blogul meu prin vreo lista de blog rol?Merci si astept parerea ta!:)

    http://handmadebycarmentobias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Aurora Liiceanu are niste scrieri psihologice destul de bune. Momentan am doar o carte de a ei `Dincolo de bine,dincoace de rau.Despre iubire.` insa sper sa mai achizitionez ceva scrieri. :)

    La multi ani! :)

    ReplyDelete
  6. Carmen, nu e graba...cand ai tu timp. Am adaugat blogul intr-o noua categorie "Doua maini dibace". Sunt foarte simpatice creatiile tale.Spor la treaba!

    Hargrave, mie imi place de ea foarte mult ca om. Am vazut-o de multe ori la tv explicand foarte frumos tot felul de fenomene psihologice si sociale. Am citit si eu "Dincolo de bine, dincoace de rau. Despre iubire". Am imprumutat-o unei persoane care trecea printr-o perioada de tristete din motive sentimentale, dar nu mi-a mai inapoiat-o. Cred ca fie s-a enervat si a aruncat-o, fie i-a placut atat de tare incat s-a decis sa o pastreze. :)
    Multumesc frumos pentru urare!

    ReplyDelete
  7. Cu placere!
    Unul din prenumele meu este Elena. :)

    ReplyDelete
  8. Am auzit de aceasta carte, sunt convinsa ca personajele sunt perfect alese , abia astept, de fapt, sper sa o citesc!

    ReplyDelete
  9. Irina, sunt sigura ca iti va placea cartea.

    ReplyDelete