Saturday, November 28, 2009

Bunatati de weekend



Daca duminica dimineata va treziti cu o pofta extraordinara de ceva dulce si nu va temeti ca ati putea da foc bucatariei, iata o reteta buna de fursecuri.
Mai intai va asigurati ca aveti in frigider si in camara toate ingredientele din imagine.
Apoi amestecati untul cu zaharul...bine, bine de tot.
Adaugati oul, faina si esenta de vanilie. Framantati cu spor si impartiti aluatul in 2. Intr-una din jumatati adaugati cacao si framantati pana se omogenizeaza. Formati 2 bile din aluat si le lasati la frigider pentru 30 de minute. Intindeti 2 foi, le suprapuneti si rulati (mie nu mi-a iesit prea bine partea aceasta :). Puneti rulada pentru 15 minute la frigider, timp in care pregatiti o tava. Taiati rulada in felii pe care le coaceti 10-15 minute la foc mediu.
Apoi...mancati fursecurile alaturi de o cana cu ciocolata calda.
Pofta buna!

9 comments:

  1. yumm!poate o sa incerc si eu...de fapt eu cu mama, ca singura sigur nu imi ies:))

    ReplyDelete
  2. Am vazut comentariul tau pe profilul lui Misaki. :) Uuuuui,mie sigur ca mi'ar insenina ziua o carte buna!:x "Pacienti"?Esti cumva la medicina? ;;)

    ReplyDelete
  3. Succes, Nookie! Sa stii ca nu sunt greu de facut.

    Hargrave, sunt in anul IV la medicina.
    Lilee...yum, indeed!:)

    ReplyDelete
  4. Uuuui,ce fain!Si cum e?In primul an se face biochimia,dar in rest nu se mai face?Sunt curioasa pt ca as vrea sa dau si eo.:d
    Da,asa e.Insa eu am un fix pt cultura asiatica,in special cea japoneza,si de aia.:)

    ReplyDelete
  5. Multumesc mult pt raspuns!O zi buna si sper sa ne mai auzim.

    ReplyDelete
  6. Hargrave, ti-am trimis un mail cu parerea mea despre medicina. Enjoy!:)

    ReplyDelete
  7. Nu ai pentru ce! O zi buna si tie!

    ReplyDelete