Monday, November 9, 2009

St. George



Pentru ca aveam destule motive de sarbatoare, ieri seara am cinat la St. George, un restaurant unguresc din Centrul Vechi (str. Franceza, nr 44).
Ne-a intampinat un "garcon" plin de zel, care dupa ce ne-a agatat hainele in cuier ne-a adus meniurile si ceva de baut...sa avem inspiratie. Limonada cu miere si un strop de menta a fost foarte buna, iar amigdalele mele au fost extrem de fericite ca barmanul nu a facut exces de gheata.
Jumatatea masculina a familiei sustine ca nici berea la halba nu a fost de lepadat.

Cat despre mancare...poveste lunga.
La aperitiv va recomand ficatul de gasca pe pat de mere, un deliciu ce merge de minune cu un pahar de vin rosu alaturi, pentru a potenta aromele.
Peste supa am sarit, dar m-am oprit cu drag asupra unui gulas de pui, acompaniat de galuste si de o salata de muraturi dulci-acrisoare si usor picante. O asa potrivire de culori, gusturi si texturi mai rar intalnesti!
Am terminat dezmatul papilar cu o portie de Somloi, unul dintre deserturile mele preferate, pe care il comand peste tot pe unde il gasesc. A fost bun, dar se putea si mai bine. In schimb, piure-ul de castane din farfuria vecina a fost excelent.

Ce mai merita mentionat?
Decorul antique si muzica lautareasca cantata live (fara microfoane, amplificatoare si alte minunatii) te fac sa uiti pentru cateva ceasuri in ce epoca traiesti.
Chelnerii sunt rapizi si atenti, baia e foarte mica, dar curata, iar raportul calitate/pret e mai mult decat rezonabil.
Cu siguranta vom reveni curand, mai ales ca am observat in meniu cateva grozavii ce merita incercate.

No comments:

Post a Comment